Семінар (17.01.2014)

17 січня 2014 року на базі міської психолого-медико-педагогічної консультації  відбувся науково-практичний семінар для вчителів 

17 січня 2014 року на базі міської психолого-медико-педагогічної консультації  відбувся науково-практичний семінар для вчителів початкових класів індивідуальної форми навчання за темою «Принципи, методи та корекційні прийоми в навчанні дітей із психофізичними порушеннями». 

У семінарі взяли участь 15 вчителів початкових класів та 2 практичні психологи, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.  Мета заходу: ознайомлення учасників із сучасними корекційними методами та прийомами, які можна застосовувати в навчально-виховному процесі при впровадженні інклюзивної та індивідуальної форми навчання. 

У ході семінару було розглянуто наступні питання: «Нетрадиційні  методи  корекційної  роботи  з  дітьми  із  ЗПР» (Блонова Т.М., завідувач міської ПМПК); «Корекційна  ритміка,  її  вплив  на  інтелектуальний,  емоційний  та  фізичний  стан  дитини» (Откидач Ю.С., вчитель початкових класів НВК: ЗОШ І ст.-ДНЗ); «Корекційно-розвивальні ігри в роботі з дітьми із особливими потребами» (Степанчук В.В., вчитель початкових класів ЗОШ № 5 );  «Значення  сенсорного виховання в роботі з розумово  відсталими  учнями» (Хомік Н.С., практичний психолог ЗОШ №7); «Значення індивідуального підходу в оптимізації педагогічного процесу в роботі з дітьми з ОП» (Лавриненко С.О., вчитель початкових класів НВК: ЗОШ І ст.- ДНЗ).

На завершення семінару відбувся відкритий діалог між учасниками щодо питання співпраці вчителя та практичного психолога в роботі з дітьми з особливими потребами та проблем навчання й взаємодії з дітьми різних нозологій.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Завантаження Captcha...